GAMIFIKATSIYA VA MIKROO‘QUV MODULLAR ASOSIDA XORIJIY TILNI O‘RGATISH: O‘RGANUVCHI MOTIVATSIYASIGA TA’SIRI
02:23 / 23.05.2025
66
Akbarova, Shaxnoza Xikmatullayevna
Maqolaning pdf varianti

Ushbu maqolada zamonaviy ta’lim texnologiyalari, xususan gamifikatsiya (o‘yinlashtirish) va mikroo‘quv modullar yordamida xorijiy tilni o‘qitish jarayonining o‘rganuvchi motivatsiyasiga ko‘rsatadigan ta’siri tahlil qilinadi. Tadqiqot davomida universitet talabalari ishtirokida eksperiment tashkil etilib, an’anaviy va gamifikatsiyalashgan mikroo‘quv yondashuvlari natijalari solishtirildi. Natijalar shuni ko‘rsatadiki, mazkur metodlar ta’limga qiziqishni kuchaytiradi, faol ishtirok va mustaqil o‘rganishni rag‘batlantiradi.

O'xshash maqolalar

CHET TILNI O'YINLAR ORQALI O'RGANISH

Isheryakova, Joanna Rinatovna

426
01 06 2023

PEDAGOGIK FAOLIYATNING PSIXOLOGIK ASOSLARI

Shukurova, Hulkar Baxtiyorovna

1298
05 05 2023